niedziela, 21 października 2012

"Istoty ludzkie to jedyny gatunek zwierząt, których szczerze się obawiam. " - George Bernard Shaw


piesek ma taaakie pokłady energii nie spożytej, że nic tylko działać, wczoraj była łącznie ze 3 godziny na spacerze. Dziś ze cztery. Pewne zachowania jej przechodzą, jednak do zrobienia jest naprawdę dużo, robię z nią ćwiczenia… Heh….
Właścicielom nie mam co przedstawiać swojego zdania, bo i tak wiem co powiedzą, już usiłowałam telefonicznie coś… ale to walka z wiatrakami. Pies najgorszy nie jest, bywały gorsze.
Sąsiad dziś mnie zaczepił z pytaniem:
- pani podobno nie ma psów?
- a przepraszam bardzo to już mi nie wolno mieć psa – zapytałam
Zamilkł. Po dłuższej chwili coś zaczął bredzić o tym, że było nasikane na którymś piętrze – nie moim! Odpowiedziałam, że to na pewno nie moja sprawa, po za tym widziałam, że tam spał bezdomny.
- a ile kosztuje zostawienie psa w pani hotelu> - zapytał
Odpowiedziałam mu zgodnie z prawdą. Jednak zastanawiam się po co mu ta informacja….


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz