wtorek, 11 października 2011

Snów nie ma - jest rzeczywistość". M. Bułhakow

r@ się nie odzywa. Dobrze, bo przynajmniej mam spokój. Co czuję? W sumie nic. Sama jestem zdziwiona, że nie ma we mnie tęsknoty, bólu i innych uczuć towarzyszących wcześniejszym rozstaniom. Tylko ciekawią mnie te te słowa kocham na zakończenie. Ale i tak to bez znaczenia, teraz.
Dziś skończyłam szkolenia i jutro pierwszy dzień pracy mojej. Nie wiem nie jestem przekonana do tej pracy, oczywiście będę się starała, ale będę szukała dalej.
Wracając odwiedziłam Amelkę, było baaardzo wesoło z tego kretyna. Poszukiwacza opiekunki, który jeszcze się do mnie odezwie ni z tego ni z owego, bo honorowy to to on nie jest, palant. Agnieszka mówi, że odezwie się i będzie wciskał kity: że kocha i zapomnieć nie może, albo inne bzdury. Alicja mówi, że szybko wróci bez kasy będzie, i żadnych smsów ani nic nie będzie tylko po prostu się pojawi i tyle.
Dziś zadzwoniłam do cioci z życzeniami urodzinowymi, generalnie nie chciała ze mną rozmawiać, w ogóle mnie zlewała, było mi tak przykro, ze żałowałam że w ogóle zadzwoniłam. Pytała co u mnie to mówię, pytam co u nich a ona, że choroba. To wydusiła, że moja mama dzwoniła i informowała mnie. Pytała czy byłam w odwiedzinach u nich. A ja że nie. Ogólnie żałuję ze dzwoniłam do cioci, gafa gafą, ale…


4 komentarze:

  1. merlin-joe.bloog.pl12 października 2011 12:39

    Witaj czyli jak milczy tzn, że niepowazne miał zamiary wobec Ciebie, widzę, że trzymasz sie jakoś to dobrze tak trzymaj a praca pomoże znieśc to lżej :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. primo-uwielbiam Buhłakowa:)a test umieściłam we wpisie na samym dole:)
    i mnie też to trochę dziwi, żadnych takich emocji?może je tłumisz podświadomie albo-dopiero przyjdą. ale lepiej przecież, że nie ma lamentu, płaczu, zgrzytu zebów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądam tu, ale nigdy nie mogę dac komentarza, może dziś się uda:)Powodzenia w pracy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, cieszę się, ze udało Ci się jakoś dać radę...

    OdpowiedzUsuń